Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Říjen 25 10:03:43 CEST 2022

Dobrý den,

Já mám vteřiňáky v tubách od šumivých vitamínů v lednici. Ty vysoušecí
kuličky v zátce většinou fungujou, a zaschne mi málokteré lepidlo.
Z kartuše od silikonu po použití odšroubuju špičku, přes závit přetáhnu
igelit, a špičku našroubuju zpátky. To není stoprocentní, ale také to
dost pomáhá. Pokud to přischne, tak do kartuše po sundání igelitu
našroubuju vrut, a zaschlou zátku vytáhnu. Většinou to funguje. Stejně
tak ze špičky ten zaschlý silikon vytáhnu pomocí vrutu.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora