Preference USB<->Serial --> Re: Fake FR232RL.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Říjen 22 17:57:24 CEST 2022

No, proč chodit ke kováři když můžete jít ke kováříčkovi.
Pokud není něco na stránce Prolific nebo máte nějaký problém s těmito
čipy tak mi napište.
Existuje tabulka verzí čipů ale fake byly pokud vím jen HXA a možná ?,
HXD je vpořádku.
Hezký den,
Jindra Polívka