Preference USB<->Serial --> Re: Fake FR232RL.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Říjen 22 17:50:25 CEST 2022

Ono se to dobře haní když o tom moc nevím. Tím se nechci nikoho dotknout.
U mne dotyčný dostane CD se všemi info a i s tím jak instalovat. I v tom
lidi dělají chyby.
Takže nejdříve driver a pak připojit USB převodník. Klasika většiny USB
zařízeních.
Moje převodníky jsou všechny HXD viz popis výrobce níže a kromě hardware
přerušení makají jak mají.
To ale využívají jen některá zařízení.
Takže ze stránek výrobce:
      Varovný dopis o padělaných produktech
Upozornění:
Potvrzuje se, že padělané (falešné) PL-2303HX Rev A USB to Serial
Controller IC s logem ochranné známky Prolific a ovladači zařízení byly
prodávány na čínském trhu. Padělané produkty IC vykazují přesně stejné
vnější označení čipu, ale obecně jsou nekvalitní a způsobují problémy s
kompatibilitou ovladačů. Toto varování vydáváme všem našim zákazníkům a
spotřebitelům, abychom se vyhnuli zmatkům a falešným nákupům. Nakupujte
pouze od autorizovaných distributorů Prolific.

Upozorňujeme také, že prodej padělaných produktů je nezákonný a
postižitelný občanskoprávními a trestními soudy v souladu se zákony a
předpisy o ochranných známkách, autorských právech a duševním
vlastnictví. Společnost Prolific podnikne náležitá a přísná opatření k
zastavení a zabavení těchto padělaných produktů. Společnost Prolific
také zakazuje distribuci jakýchkoli ovladačů PL-2303 (včetně odkazů ke
stažení) bez písemného souhlasu společnosti Prolific.
Společnost Plod radí koncovým uživatelům, aby kupovali pouze značkové
kabelové produkty s kontaktními informacemi o názvu společnosti pro
servis a podporu v případě, že máte podezření na padělaný čip uvnitř.
Můžete také kontaktovat společnost Prolific a poskytnout informace o
prodejci.

PL-2303HX Rev A (nebo PL-2303HXA) byl také ukončen (EOL) od října 2012 a
nepodporuje Windows 8 a novější. Prolific doporučuje uživatelům, aby si
zakoupili kabely/adaptéry s čipem PL2303HXD (HX Rev D).
No a jak jsem psal tak moje jsou verze "D"
Hezký den všem a opravdu mi nejde o 50 kaček za kus :-)
Jindra Polívka