Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 22 17:52:22 CEST 2022

Co to prosím byl za obvod?
Já sice jako hlavní kapacitu za stabilizátor nedívám keramiku, ale zase
2M2 není nijak moc. Takže ta by mě tam neurážela (i když bych k ní
přidal ještě elyt).

Díky.
PL