Hrany 74AC14

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 20 11:01:40 CEST 2022

To s tím odporem dává smysl, díky za poznámku. Ale tak nějak bych
očekával, že budou ještě nějaké nenulové Tr a Tf v nezatíženém stavu a k
nim se bude přidávat nějaké to RC, nebo kRC.

Zejména ty LEDky jsou neznámý, protože k tomu nikde nic nepíšou, u
některých ani kapacitu. O to víc bych rád, aby ostatní věci byly známy:-)

Pak to pokračuje: Světlo dopadá na čipy pokryté neznámou tloušťkou
hliníku. Čipy mají 256x256 pixelů. Pod každým pixelem je (mimo jiné)
14bit čítač živený 40,000 MHz, který zaznamená, kdy k události došlo a
pak RC oscilátor běžící na cca 16x větší frekvenci, který živí druhý,
4bitový čítač a výsledný údaj pak má rozlišení cca 25/16 ns. Aby to bylo
zábavnější, nejsou to vlastně čítače, ale psedonáhoné generátory:-)
Cílem je zjistit, jak přesně je synchronizován začátek měření mezi
jednotlivými čipy.

PH