frekvencni menic + proudovy chranic(typ AC) ? jaky FM koupit ?

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 20 06:35:30 CEST 2022

Výrobce ví, co dělá - odpojuje filtr. Některé měniče jsou bez filtru a
používá se externí.
Vy také musíte vědět, co děláte - provozováním měniče bez filtru můžete
způsobovat rušení.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Standa Palas
Sent: Wednesday, October 19, 2022 11:08 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: frekvencni menic + proudovy chranic(typ AC) ? jaky FM koupit ?

Tohle jsem nedávno taky řešil. Jednalo se o frekvenční měniče Delta. Od
dodavatele jsem zjistil že pro případy kdy fíčko  vypadává je na měniči
na boku nenápdná propojka která když se odšroubuje, tak se odpojí
vstupní filtr. Pomohlo to. Asi to úplně ideální není ale nakonec jsem
našel doporučení k odpojení i v návodu od výrobce, tak snad výrobce ví,
co dělá.