Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Středa Říjen 19 17:03:07 CEST 2022

st 19. 10. 2022 v 14:00 odesílatel Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napsal:

> určují typ obvodu.
> Takže zrovna LM1117 a LD1117 jsou podle mě různé obvody.
>
> Poznaceny praxou u nemenovaneho vyrobcu cipov, si myslim, ze pod
> typovym oznacenim 1117 sa skryva vzdy ta ista vnutorna schema,

Já jsem se kouknul na datasheety LD1117 (ST) a LM1117 (TI), je tam
nakreslené i vnitřní zapojení, i když mu říkají "block diagram" nebo
"functional block diagram" a dost se liší i když funkčně je to podobné (a
možná bych mohl odvážně tvrdit: funkčně stejné).

P.K.