frekvencni menic + proudovy chranic(typ AC) ? jaky FM koupit ?

Středa Říjen 19 09:58:25 CEST 2022

Kdysi jsem ten chránič pro frekvenční měniče (a serva, roboty...) hledal a
problém byla cena a nejistota, že to pomůže, tak jsem to vzdal a chránič
prostě odpojil. Tak jako tak do těch prostor neměli přístup laici, ale jen
osoby s nějakým vyšším paragrafem vyhl. 50.

K věci: chránič má dva parametry:

Typ podle reziduálního proudu: AC, A, F, B, B+

B a B+ je správně pro frekvenční měniče.

https://www.oez.cz/newsletter/2019-07-proudove-chranice-ii-deleni-podle-ochrany-a-rezidualniho

Provedení podle zpoždení: (nic), G, K ,S

G, K = zpoždění 10ms
S = zpoždění 40ms

https://www.recenzer.cz/proudove-chranice/?gclid=EAIaIQobChMI_ODb2uPr-gIVjcp3Ch0EgAqYEAAYAiAAEgLZZ_D_BwE

Typ B(B+) se vyrábí jen v provedení K a S, alespoň u OEZ (= Siemens) to tak
je:

https://www.oez.cz/zbozi-prilohy/1431020353_LFN-MI01-2022_CZ_SK.pdf

Pavel Kadečka.