frekvencni menic, destrukce pri prvnim zapojeni ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 18 18:27:37 CEST 2022

Je zajímavé, jak jsou točítka na panelu oblíbená.
Přitom to (podle mě) většinou celkem k ničemu není.
Je to úplně obyčejný potenciometr.
Takže si myslím, že je šikovnější si nějaký potenciometr 2k-10k dát na
kabel a připojit na svorkovnici.

Měnič je elektronika, na kterou by nemělo nic stříkat, lítat špony nebo
prach, nematlat na to špinavýma rukama atd.
Tak se mně zdá lepší umístit měnič někam, kde mu bude dobře a bude v
bezpečí.
A do terénu si kabelem vytáhnout nějakou krabičkou (třeba 3D vytištěnou)
se 2 tlačítky a potenciometrem.

Že se měnič k motoru vybírá podle proudu a ne podle výkonu motoru určitě
víte.

PL