frekvencni menic, destrukce pri prvnim zapojeni ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 18 17:57:45 CEST 2022

To je docela zajímavé, že prodávají a veřejně nabízejí měniče s takovou
výstupní frekvencí.
Napadají mě 3 možnosti:
- jsou to nějaké historické kusy, dovezené ještě před platností omezení
(ale stejně si nejsem jistý, jestli je i tak možné je uvádět na trh)
- usoudili, že je to 999, protože displej má 3 číslice
- neví co činí

Vývěva je asi docela "hodný" spotřebič, tipnul bych si.
Takže tady asi vyhoví i takový jednoduchý skalární měnič.

PL