frekvencni menic, destrukce pri prvnim zapojeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Říjen 18 17:21:26 CEST 2022

mam tady v zalozce tyhle FM. super cena a maj i "tocitko" na panelu, co
ted potrebuju. jsou podle popisu do 999Hz.
na tu moji lamelovou vyvevu by asi bohate stacil ? potrebuju jen
zpomalit motor/ubrat vykon.
1f:
https://www.veran.cz/eshop/fl-350-230v/1892-frekvencni-menic-22kw-230v.html
3f:https://www.veran.cz/eshop/fl-350-400v/1896-frekvencni-menic-22kw-400v.html