frekvencni menic, destrukce pri prvnim zapojeni ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 18 16:42:35 CEST 2022

Třeba v Japonsku.
Nebo i ledaskde jinde přes 3f trafo.
To se kupodivu i docela používá (i když mi to taky připadá jako trochu
nesmysl).

Teď už je to nejspíš jedno. Ale při menších potřebných výkonech se
většinou tyhle měniče se vstupem 3x200V dají napájet i z běžné 1f
zásuvky 230V.

Ta "problémová paní" je zřejmě ta paní z Frýdku-Místku, ne?
Myslím, že dost lidí nedostalo měnič vůbec žádný (pro předchozí platbě
předem).

PL