Re: KiCad - otočení souřadnice Y

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Říjen 17 14:58:18 CEST 2022


Děkuji,
trochu jsem si s tím pohrál na Windows 10 a s Eagle 7.7.0, což je myslím 
poslední offline verze CadSoftu.
Napřed jsem zkusil toto: https://github.com/oceanofthelost/InteractivePCB
vyskočilo na mě "syntax error", pomohla záměna E.footprint za E.package, 
jak jste popsal. Pak už jen "pcbdata.json" stačilo nakopírovat k 
"ipcb.html" a otevřít v prohlížeči.

Pak jsem zkusil originál: 
https://github.com/openscopeproject/InteractiveHtmlBom
a https://github.com/Funkenjaeger/brd2json, resp. verzi z "eagle 
branch": https://github.com/Funkenjaeger/brd2json/tree/eagle
která s mým Eagle funguje bez úprav.

Ale zatím jsem skončil na "generate_interactive_bom.py", který se mi na 
Windows nepodařilo spustit bez chyb "wxwidgets...".

Martin Hanek

Dne 16.10.2022 v 14:40 Petr Labaj napsal(a):
> Použil jsem tohle:
> https://github.com/openscopeproject/InteractiveHtmlBom
>
> Podklady v JSON se v Eagle generují ULP scriptem brd2json.ulp:
> https://github.com/Funkenjaeger/brd2json
>
> Protože používám starý Eagle (ještě před tím, než se z toho stal 
> Autodesk, verze 7.6), tak mi nové verze toho ULP nefungovaly.
> Řvalo to na nějakých UL_POLYSHAPE.
> Tak jsem našel poslední verzi, která je ještě nepoužívala a tu jsem si 
> nainstaloval:
> https://github.com/Funkenjaeger/brd2json/blob/e5f9469497f5c7d78350a27af717fe998ed1541a/brd2json.ulp 
>
>
> Ale ani takhle ještě nejela hned, hlásila chyby.
> Tak jsem vyměnil všechna E.footprint za E.package.
> A pak už to jede pěkně.
>
> Ten JSON se pak prožene Pythonovým programem generate_interactive_bom.py.
> To dělám na Linuxu, tam je s Pythonem mnohem lepší pořízení.
> Ten generate_interactive_bom.py ale chce, aby byl spouštěný z X.
> Není to jen kvůli finálnímu zobrazení výsledku, ale potřebuje prý při 
> generování aktivovaný wxWidgets, a to bez X nejde (psal autor).
> Tak abych to mohl spouštět z CLI, což je pro mě mnohem komfortnější, 
> nainstaloval jsem si fake X server Xvfb.
>
> Nevím, co dalšího umí, kromě ukazování polohy součástek.
> Ale to ukazování to umí tak skvěle, že od něho nic jiného ani nechci.
> Je výborné, jak se dá konfigurovat co má při tom zobrazovat (jestli 
> jednu nebo obě strany, jestli stejné součástky grupovat nebo ne atd.).
> Prostě je to nástroj, kde se mi autor přesně trefil do toho, jak bych 
> si to představoval.
>
> Co dělají sloupečky Sourced a Placed nevím.
> Ale umím si představit, že třeba do toho Placed kliknu fajfku poté, co 
> součástku osadím, abych měl přehled, co už mám a co ještě ne.
>
> PL
>
> **********************
>
> Dne 16.10.2022 v 10:21 Martin Hanek napsal(a):
>> Pro Eagle jste použil toto? 
>> https://github.com/oceanofthelost/InteractivePCB
>> nebo ten originál? 
>> https://github.com/openscopeproject/InteractiveHtmlBom
>> Co dělají ty sloupce Sourced a Placed? A co dalšího to umí, kromě 
>> zobrazování umístění součástek?
>>
>> Martin Hanek
>>
>> Dne 16.10.2022 v 3:50 Petr Labaj napsal(a):
>>> Dodatečně ještě jednou díky za tip na iBom.
>>> Je to fakt pecka.
>>> A funguje i s Eagle, takže je použitelný i na moje starší věci.
>>> Paráda, nemá to chybu. :-)
>>>
>>> PL
>>>
>>> *******************
>>>> Dne 14.10.2022 v 21:29 Pavel Hudeček napsal(a):
>>>>> ...
>>>>> Pak je možnost přidávat pluginy, např. můj oblíbený je iBom, aneb 
>>>>> už si skoro nedovedu představit jiný způsob při ručním sázení 
>>>>> součástek.
>>>>> ...
>>>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list