Re: Nalezení přerušeného drátu

Sobota Říjen 15 22:00:24 CEST 2022

Když je drát v zemi, na odražený signál bych moc nespoléhal. Ta zem ho
bude dost tlumit. Spíš bych tam zkusil pouštět třeba obdélníky v audio
pásmu, nebo pokud má ten drát dobrou izolaci, nechat tam bzučet relátko.
A né to odchytávat kapacitně, ale induktivně. Ten drát má kapacitu proti
zemi a přes ní to v něm vyvolá nějaký proud. Sice ten signál bude směrem
k místu přerušení plynule slábnout, ale pokud to bude (ideálně)
přerušené někde uprostřed, můžeme porovnávat kde ho ještě slyšíme z
jedné a z druhé strany.

Anděl