zapojeni proudoveho chranice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 15 20:15:04 CEST 2022

Počkejte - to jistič 6kA opravdu nezaručí vypnutí?
Měl jsem za to, že ty jističe se liší tím, co snesou bez významného
poškození.
A ne, že to říká, odkud výš už nevypnou.

Nehledě na to, že jistič snad nikdy není sólista, ale hraje v orchestru.
Takže ze ním je ještě minimálně hlavní domovní jistič, a ten myslím musí být
nejmíň 10kA. A pak ještě nějaké nožové pojistky po cestě.

To se nesnažím rýpat. Opravdu mě to zajímá.
Bral jsem to vždy tak, že u jističe s menšího maximálním proudem prostě jen
dřív dojde k opálení nebo jinému poškození/destrukci spínacích kontaktů.

PL