Flatpak

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 15 17:24:23 CEST 2022

Děkuji.
Ale jsem s flatpakem nějaký nekompatibilní.

Nainstalovalo se to bez řečí.
Při ručním spuštění v CLI (flatpak install KiCad) to řvalo, že nemá v
proměnné XDG_DATA_DIRS adresáře
/var/lib/flatpak/exports/share
/root/.local/share/flatpak/exports/share'

Tak jsem mu je tam přihodil. Tak už neřve, ale stejně nedělá nic.
flatpak install KiCad
flatpak install kicad
flatpak install kicad6
a další variace vždy skončí
error: No remote refs found similar to ‘KiCad’

A v X prostředí se aplikace flatpak neobjeví vůbec. Ani v Preferences,
System tools ani nikde jinde.

Přeinstalace příkazem "apt reinstall flatpak" nenajde žádný problém a
výsledek je pořád stejný.
flatpak repair vypíše nějaké spokojené hlášky, ale stále nic nefunguje.

Debian 11.5 s ošklivým jménem "bullseye", Openbox.

Takže tímto směrem je u mě asi cesta zarůbaná.

PL

are not in the search path set by the XDG_DATA_DIRS environment variable, so