Re: KiCad - otočení souřadnice Y, export do SVG

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Říjen 15 08:19:35 CEST 2022

balík flatpaku se nainstaluje do /var/lib/flatpak/apps

a přes overlay by vám měl vzniknout *.desktop spouštěcí soubor, takže ho
najdete v běžném spouštěcím menu s aplikacemi. Netřeba dělat nějakou akci

Takže já ho spouštím jako win klávesa a najdu kicad (stejně jako další
aplikace z flatpaku).

Jestli je lepší cesta přes bacports nevím - myslím, že jsem to i zkoušel
a chyběli mi další aplikace (např nextcloudclient - v repozitáři je
hodně starý apod). Takže jsem aplikace, které potřebuji mít hodně
aktuální nasypal přes flatpak.

Petr