zapojeni proudoveho chranice

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Říjen 15 11:43:23 CEST 2022

Zdravim,

diky moc za vysvetleni.
prosel jsem nekolik dokumentu k danemu modelu (ideal KRD6-4/40/30), ale jsem nenasel nikde zminku, jestli to muze byt, nebo ne.
treba (od strany 46)
https://www.globallux.cz/user/related_files/katalog_its_20_cz_2__1__1_-25.pdf

asi to stejne predelam, protoze mi prijde nekonzistetni, kdyz cast privodu ve skrini je na spodku (chranic) a cast zvrchu (jistice).
kdyby se v tom kdykoliv pozdeji kdokoliv hrabal ve spechu, tak at u toho uz nemusi studovat, jak to vlastne je zapojene.
mi prijde lepsi zachovat stejnou logiku 'vstupu' a 'vystupu', kdyz to shodi, tak automaticky vi, kam uz muze bezpecne sahat.

:)

  Sam