Re: termotiskárny na štítly

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Říjen 14 15:55:19 CEST 2022

Je to termoštítek a není to thermal-tansfer štítek. Takové kočička neumí.
Co se týká intenzity tisku, kočička umí jen "čas na upečení pixelu".
Energie na pixel je fixní. A krok papíru následuje za fixní čas po dopečení.
U tiskárnu za 400,- i s poštovným a několika roličkama papíru nelze
hovořit o zázracích. Respektive zázrak je, že to vůbec funguje.
Na druhou stranu - hezky se s tím hraje. Jak na telefonu, tak na ESP.