Kam na neizolovane lisovaci kabelove dutinky

Čtvrtek Říjen 13 20:46:12 CEST 2022

Bud se z toho dela profil U s vroubky nebo ctverecek s vroubky, ktey se
ovsem ochotneji lame. Zase jsou jedny kleste na vsechny velikosti...
Radsi mam ty kleste na U ale musi se to strkat na spravne misto podle
velikosti.
Nebo to neresit, ono to funguje tak i tak ;-)