Re: KiCad - otočení souřadnice Y, export do SVG

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 13 02:56:05 CEST 2022

Na druhou otázku si odpovím sám.
Ten CAM má duševní problém s jednotkami v cm.
Když jsem to v tom SVG ručně opravil z cm na mm, tak už je import (asi)
v pořádku.
Tak teď ještě zjistit, kde se v KiCadu dá změnit základní jednotka pro
export do SVG.
V centimetrech udávají míry zedníci, ne elektronici nebo strojaři.

PL