KiCad - otočení souřadnice Y, export do SVG

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 13 02:35:17 CEST 2022

Zkusil jsem nastartovat KiCad, a hned jsem nerazil hubou do zdi.

On má defaultně otočený souřadný systém tak, že 0:0 je v levém horním rohu.
Takže směrem nahoru je to -Y.
Přijde mi to děsně nešikovné. Navíc snad všechny systémy, co používám,
mají běžný souřadný systém s nulou dole vlevo.
Dá se to prosím někde nastavit? Nepovedlo se mi to najít.

Zkusil jsem pak export dat šablony pro pastu do SVG. A dopadlo to špatně.
LaserGRBL to otevře a zřejmě i ve správné velikosti. Jenom je to
posunuté někam daleko díky tomu podivnému souřadnému systému.
Ale CAM, který jinak na SVG odjinud funguje dobře, to otevře maličké.
Takže je tam zřejmě nějaký problém typu inch/mm.
Používáte prosím někdo exporty do jiných systémů? Třeba do strojařských
CADů?
A s jakými výsledky?

Děkuji a případné tipy.

PL