RE: OT Zapojení třífázového elektromotoru

vladimir na hkfree.org vladimir na hkfree.org
Středa Říjen 12 14:02:58 CEST 2022

Asi bingo, obě zařízení mají zapínání/vypínání dvěma tlačítky, je to
kompaktní krabička se zásuvkou na přívodu a ven vede pětižilový kabel do
motoru. Nejde nedestruktivně rozdělat, je snýtovaná.
Podobné tomuto :
https://www.elektro-motory.cz/koa-8-400v-trifazovy-elektromagneticky-spinac-
p25886/?utm_source=Google+n%C3%A1kupy&utm_medium=ppc&utm_campaign=KOA+8;+400
V;+T%C5%99%C3%ADf%C3%A1zov%C3%BD+elektromagnetick%C3%BD+sp%C3%ADna%C4%8D&gcl
id=Cj0KCQjwy5maBhDdARIsAMxrkw1L09CxD53QwUKHZVoZMJbK_9zSti_MQJemchyaSVcod9fLe
Ve_wNkaAvlnEALw_wcB

Jenom  nerozebíratelná a je na ní přívodní zásuvka.
A ta tepelná pojistka by odpovídala i tomu divnému měření odporu.

VV

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of IVAN KOZÁK
Sent: Wednesday, October 12, 2022 1:34 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT Zapojení třífázového elektromotoru

Hezký den,
u motoru štípačky jsem viděl toto: Do motoru vedli tři fáze a v motoru byla
přidaná nějaká tepelná ochrana a ten N vývod vedl do vypínače kde po zapnutí
byla cívka která držela spínač sepnutý. Po přehřátí motoru došlo k jeho
odpojení. Není to tento případ?? Jinak za život jsem pár motorů zapojil a
pokud neměl brzdu nebo nebyl na jednu fázi tak jsem nulu nezapojoval.  Ivan

---
http://klikni9.tiscali.cz