RE: OT Zapojení třífázového elektromotoru

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Říjen 12 13:30:31 CEST 2022

Malých štípaček (do 2kw) jsem viděl několik, a všechny byly jednofázové, s kondenzátorem.
Motory jsem nezkoumal, ale v takovém případě mohou být i dvoufázové, a potom má motor primárně 4 vodiče, a ty už se musí zapojit všechny.
Lubor

> Od: vladimir na hkfree.org
> Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 12.10.2022 12:53
> Předmět: RE: OT Zapojení třífázového elektromotoru

Jak jsem už dříve psal, jeden z motorů se zapojeným N měl vypálený kontakt ve svorkovnici. Bylo to u štípačky na dřevo, kde pohání hydraulické čerpadlo. Po chvíli provozu vypadl předřazený jistič 3x16A a proudový chránič.

VV