Re: OT Zapojení třífázového elektromotoru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Říjen 12 06:46:03 CEST 2022

Ano, to může. Ale to nemění nic na tom, že proudovému chrániči je jedno,
kterým směrem proud přes něj teče. Podstatné k vybavení je to, že vybaví
při rozdílu proudů větším než je jeho konstanta. Tak mluví teorie.
Otázka je, jestli i v praxi to tak je.  Dovedu si představit úniky
proudu přes kapacity vinutí-kostra a podobně. Ale ty by měli  být
konstantní nezávisle na tom, jestli to jede v motorovém a nebo
generátorovém režimu.

Je nějaký jiný důvod k vybavení chrániče?

Dík

petr