Re: OT: Výzva. Aliexpress - nedoručování zásilek CZ0000xxxx, popřípadě jinak označených, ale nedoručených

petr512 per512 na seznam.cz
Úterý Říjen 11 21:35:12 CEST 2022

   Tak jsem volal na mBank

   a po telefonu jejich help-desk našel platbu, zadal reklamaci, mi
sdělil číslo reklamace, do mailu přišlo paralelně oznámení o zahájení
reklamace. Platba ve výši 10USD.
   Termín prý do 14-ti dní, ale může to trvat i měsíc mi bylo oznámeno.
   Uvidíme.
--

   PetrP