Re: OT: Výzva. Aliexpress - nedoručování zásilek CZ0000xxxx, popřípadě jinak označených, ale nedoručených

Libor xlibor na tiscali.cz
Úterý Říjen 11 09:49:31 CEST 2022

Zdravím,
tohle si nemyslím, mám těch reklamací poměrně dost, ale zatím mi nikdo
objednávku nezrušil.
Jediné co se mi stalo, že to banka nechtěla řešit, když toho bylo více,
asi to není jejich zákoná povinnost, tak to řeší jiná banka a zatím bez
problémů.

Reklamovat se dá tuším půl roku po provedení platby.
Libor