Re: OT Zapojení třífázového elektromotoru

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Říjen 11 15:44:27 CEST 2022

No ono by právě nemuselo být nestandardní, třeba jen kecá meřák.

Zapojený N má výhodu, že při výpadku 1 fáze zbyde pořád plně funkční
napájení ze 2 fází a motor je schopen se rozběhnout, jen s menším
momentem. Možná se počítá s použitím v odlehlých místech, kde je výpadek
jedné fáze běžný.

PH