OT: Doporucte dron

Menšík, David david na mensikovi.com
Úterý Říjen 11 08:42:27 CEST 2022

Dobrý den,
a není to tak, že hmotnost do 250g OK, ale bez kamery? Jakmile tam je full
HD kamera, tak je potřeba licence (Open A1) a omezení tam je taky - včetně
toho, že nad lidmi se létat taky nemůže. Takže s tím, že můžete beztrestně
létat skoro všude bych si dovolil nesouhlasit. Zkuste třeba dodržet literu
zákona když chcete létat 2 km od letiště v ose přistávací dráhy. Zavolejte
si na letiště a zeptejte se na ochranné zóny, to je poměrně komedie.

Nebo se to od doby, co jsem si dělal licenci, změnilo?

David.