Re: OT: Výzva. Aliexpress - nedoručování zásilek CZ0000xxxx, popřípadě jinak označených, ale nedoručených

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Říjen 10 20:43:58 CEST 2022

Rozhodně doporučuji, to řešit přes banku a storno platby, protože jestli
jich začné být fakt
hodně tak to banka(respektive vydavatel bankovních karet) začne řešit a
pak se to dostane
k tomu co vybírá peníze, v nejhorším  případě by jim měli zakázat platby
kartou, což u Aliexpresu
asi nenastane, ale minimálně se tím někdo bude muset docela vážně
zabývat.....

Zdeněk Aster