Re: OT: Výzva. Aliexpress - nedoručování zásilek CZ0000xxxx, popřípadě jinak označených, ale nedoručených

petr512 per512 na seznam.cz
Pondělí Říjen 10 19:02:04 CEST 2022

Dne 10.10.2022 v 18:23 Tomáš Koželuh napsal(a):
> Ale to není pravidlo, z cca deseti zásilek jsem musel proclít jednu. A asi
> nemusím dodávat, že všechno, co jsem přes eBay objednal, tak buď dorazilo
> nebo jsem dostal peníze zpět.

   To rozhodně u Ali neplatí.

   A právě proto jsem vymyslel akumulaci nedodaných zásilek.
   Já si tu práci se zpracováním dám, v poslední době (od května 2022)
mi od Aliexpressu nedošla prakticky žádná zásilka označená CZ0000xxxxxx
a ta jejich konsolidace tak nic moc, takže je to vzhledem k tomu, že 90%
všech mých objednávek u Aliexpressu je do 15USD, vždy ruská ruleta,
jest-li se jim podaří konsolidace nebo ne. Pokud ano, vyhrávám jackpot,
pokud ne, odepisuji investici, což je ovšem v posledním půlroce
tragédie, neb tím sponzoruji Aliexpress, který začal i mi zamítat vše a
navíc někdo u mých zásilek začal doplňovat hlášku "Zásilku se nepodařilo
doručit" a uvádí dny, kdy u nás pošťák vůbec žádný nestavěl. Mám kvůli
různým elementům na bránu/branku se schránkou kameru se záznamem 24/7 a
v dané dni se pošťáci nevyskytovali...
   Holt přešli na vyšší level. Virtuální nedoručení!
   A zajímalo by mě jest-li Aliexpress nebo již zmiňovaný Svět zásilek z
Polska či úplně někdo jiný...

   Pokud máte někdo reálné poznatky o struktuře, fungování či
doručování, prosím zaslat zatím přímo na můj e-mail, ať nejdou do
konference částečné info. Po zpracování shrnu a zveřejním...
Předem děkuji za příspěvky jak k organizaci, tak hlavně k nedoručování.
--

   PetrP