OT: Doporucte dron

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Říjen 10 14:47:58 CEST 2022

On Mon, 10 Oct 2022, Šerých Jakub wrote:

> To je podobná otázka jako: Potřebuji foťák - doporučte nebo potřebuji
> auto - doporučte. Musíte specifikovat na co a kde budete dron používat.
> Jen zábava? Profi činnosti? Focení nebo točení videí? V jakém rozlišení?
> Létání v přírodě nebo v obydlených zónách? Atd. atd.
>
> Pak teprve se dá něco vhodného doporučit.

Myslel jsem nejake konkretni zkusenosti s konkretnimi typy . Jestli
plati ty uvadene casy jak dlouho to vydrzi ve vzduchu, jestli plati
ty uvadene dosahy. Na kolik se da spolehnout na to co tvrdi prodejci.
Pripadne nejake negatvini zkusenosti, na co si dat pozor.

Co se tyce foceni a videi, nic profesionalniho delat nechci, myslim
ze to co je na trhu z hlediska rozliseni asi vyhovi vse, jen treba
jestli u tech modelu dobre funguje stabilizace, jestli obraz nebude
nejak rozmazany apod..