OT: jak na to? ulozeni 50m 3faze 4mm2 do panirove chranicky

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Říjen 10 13:43:36 CEST 2022

Taky dost dobře nechápu, proč se u chráničky preferuje odolnost proti UV
kvůli přežití jedné zimy oproti vlastnostem , vhodným pro uložení do země,
pro což je jednoznačně určena ta dvojvrstvá, červeno-černá.
Ochranu proti UV přes jednu zimu lze přece realizovat nějakým zakrytím.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW