OT: jak na to? ulozeni 50m 3faze 4mm2 do panirove chranicky

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Říjen 9 22:15:56 CEST 2022

Dobrý den

Tak na mazání se taky dá použít Indulona. S vysavačem a zmačkaným
ubrouskem na provázku to jde samo. Protahovali jsme v létě asi 40m. Byl
jsem mírně skeptický. Ale jak syn na druhé straně zapnul vysavač, tak
než jsem se stačil rozkoukat už byl ubrousek až ve vysavači.

S.P.