OT: jak na to? ulozeni 50m 3faze 4mm2 do panirove chranicky

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Říjen 9 22:06:59 CEST 2022

Budu se opakovat, ale tady to ma zustat delsi dobu nezakopane. Kopoflex není
UV stabilni, je urcen k zakopani. Obcas je sranda koupit novou neposkozenou,
nektere stavebniny to skladuji venku na slunci.
UV je problem, chce to chranicky třeba typu FRAENKISCHE TRUBKA OHEBNÁ
FFKU-EM-F-UV, ta ma odolnost cca 10 let na slunci.

Radek (benedikt2hw.cz)