Dálkové ovládání

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Říjen 8 13:28:18 CEST 2022

On Sat, 8 Oct 2022, Pavel Kutina wrote:

> Mechaniku si vyřeším - je kam umístit panel spěti tlačítky, ale není, kudy
> protáhnout ten kabel, prostě tam není nic, kudy by se dal protáhnout, žádné
> stírací kroužky atd. Tak jsem si říkal, jestli by nefungoval bezdrát - no jo,
> ale jak na to? Čím vysílat, aby v tom baterka vydržela nějakou geologicky
> nezanedbatelnou dobu a mělo to rozumně krátkou odezvu a bylo to i dostatečně
> malé, aby se to dalo do toho volantu vestavět? Na straně přijímače mám
> hromadu místa a budu spínat pár odporů (nebo jeden digitální potenciometr, to
> už je jedno), ale jak a čím vysílat?

Flajzar ma 4 kanalovou klicenku a k tomu 4kanal prijimac. Ta klicenka je
docela mala a kdyby se vykuchala tak se to vejde vsude. Ovladam s tim
navijak a je tam drobna prodleva po stisku tlacitka nez sepne rele,
odhadem tak 0.3-0.5 sec.

Pak dela 6ti kanalove moduly ale ty uz jsou docela velke 50x30mm .
Zatim jsem je nezkousel takze prodlevu nevim.