Re: Doporučte VHF a UHF tranzistory a diody, SMD i THT

wek konfera na efton.sk
Pátek Říjen 7 22:16:31 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,

tak radioamateri asi maju lepsie a hlbsie pravne povedomie nez ho mam ja a hlavne vedia cosi viac, nez viem ja. Ja sa v tomto pripade mozem riadit len tym, ze si spomeniem, ze aj radit ku nezakonostiam je tazky smrtelny hriech. Sice nie podla desatora, ale v principe clovek akosi podvedome citi, ze to je tiez hriech. Akurat ja som na to vsetko zase pozabudol... A zase som sa riadil v duchu pomoci bliznemu v nudzi. Uz sa tesim ako budu zase vsetko prekrucat a spochybnovat tak ako su prekrutene vsetky paragrafy... Takze aby som bol "safe" bastlim si v inv. dochodku uz len teplomery s 350mA 7-segmentovym displayom napajanych 12V/1A a tym dlhym standartizovanym 2m kablom z adaptera a pomalicky sa ucim vsetko to, co ma nenaucili na troch univerzitach... A je toho dost vela. Tak sa samovzdelavam, co uz mam robit v invalidnom dochodku, ze ano... Snad to niekedy aj vsetko spisem a dam do Amaterskeho radia ako konstrukciu. :)

Som uz 20 rokov mimo HF-techniky, takze dufam, ze som Ti neporadil posledny hitech a nebudu zase problemy... Teda okrem bolesti hlavy a zubov a castych hnaciek. Toto akosi uz zvladam. :)

A.