Re: Doporučte VHF a UHF tranzistory a diody, SMD i THT

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 7 20:04:40 CEST 2022

Díky za tipy, zkusím.
I když teda tý 199 dávám tak 1% šanci:-)

Parametrické vyhledávání je super, pokud chci DC parametry a nejlíp
ještě tím tranzistorem spínat. Paradox je, že jsem před několika lety
nemohl najít nějakej low noise FET k mikrofonu, lezly mi tam samý na UHF
a teď chci UHF a první vyleze 2SK208, kde to v DS vypadá, že je vyloženě
pro audio, přesněji přímo k mikrofonu:-)

PH