Re: Doporučte VHF a UHF tranzistory a diody, SMD i THT

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 7 19:53:08 CEST 2022

Tak nějak předpokládám, že vysílač s dosahem  do sousední místnosti,
provozivaný 10 minut týdně po dobu 3 týdnů, v baráku skoro na břehu
Vltavy, je nepřiláká.

Aneb díky za velmi užitečnou odpověď:-)

PH