Re: Doporuète VHF a UHF tranzistory a diody, SMD i THT

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 7 19:58:21 CEST 2022

Při psaní dotazu jsem si myslel, že právě místní radioamatéři přijdou s
užitečnými tipy, ale zatím to vypadá, že jsem se v tomto předpokladu
zásadně mýlil.

Ty běžný shottky fungujou tak na mobil 900 MHz, ale to už dávno není
samozřejmé a na 1800 spíš nejdou.

PH