simulator proudove smycky 4-20mnA / nahrada tlakoveho cidla SPECHA :-)

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Říjen 6 09:11:12 CEST 2022

v supliku je to co je v tme :-) normalne si z nudy nebastlim, takze spis
zbytky z ruznych zakazek a servisu.
ocekaval jsem neco jako overene zapojeni od "zajice" atd.
ale ze by na dotaz "simulator proudove smycky" padalo jedno zapojeni za
druhym, celkem prekvapine nic moc :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65