LiXX baterie pro auto/moto

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Říjen 5 07:44:48 CEST 2022

No pro zavodni ucely asi nebude hlavnim kriteriem kapacita vyuzitelna
pro kempovani, ale spis treba hmotnost a treba otresuvzdornost.

Odchazi mi baterie v motorce coz je 12V/12Ah a predchozi me zkusenosti a
vlastne i kamaradu jsou tragicke - Yuasa a Varta zivotnost kolem 2-3
let. Pritom v soucasne 7 let stare motorce je jeste baterie z vyroby.

U te motorky take neni podstatna prilis kapacita takze treba toto by
melo stacit
https://www.k2moto.cz/bs-battery-lithiova-motocyklova-baterie-bs-battery-bsli-06

Tim ekvivalentem se asi nemysli kapacita, ale startovaci proud.

RV