LiXX baterie pro auto/moto

Středa Říjen 5 06:09:01 CEST 2022

To je treba toto? Lithium-iontových autobaterie Li-ion 8Ah (ekvivalent k
30Ah), 540A, 1,9kg | race-shop.cz
<https://race-shop.cz/autobaterie-boxy-a-drzaky/6348-lithium-iontovych-autobaterie-li-ion-8ah-ekvivalent-k-30ah-540a-19kg.html>
Pisou tam typ clanku LiFePO4, coz mi prijde logicke a samozrejme a pak
to napeti celkem hezky sedi na 4 clanky.
Cenovka je teda za raketu a uplne nechapu, ze 8Ah je ekvivalent 30Ah,
pro startovani asi OK ale nejaky spotrebic jako treba lednice uz bude
problem...