3,3V nahrada teplotneho senzoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 3 23:58:31 CEST 2022

Měření mi dělá drátovaná DIY deska s ATmega8. K USB hubu a následně k PC
je připojena přes čínský převodník USB/serial s chipem CH340. Přes něho
je deska i napájená.
Z toho USB hubu napájím i různé další věci. Je to můj centrální prvek,
velký 7-portový hub s vypínatelným napájením pro každý port (což je moc
šikovná věc).
Ten mám přidělaný na stole, a tak do PC nestrkám nic napřímo, ale
všechno přes tenhle velký hub.

Proč to píšu - napájím z toho hubu všechno, co zrovna používám a
bastlím. A živí to malý čínský zdroj.
Takže kvalita napájení je díky různě proměnné zátěži hodně variabilní.
Ale ta čidla si toho ani nevšimnou.

PL