3,3V nahrada teplotneho senzoru

wek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 3 23:28:56 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,

Ista vyhoda PWM tu je v tom, ze potrebujete priamo len vstupny io-pin, pri 1-wire potrebujete io-pin obojsmerny. No a ten vstup sa snad odrusi jednoduchsie ako ten obojsmerny. Ja tieto senzory, PWM aj 1-wire, mam v zapojeni preto, lebo to je univerzalne riesenie po hw-stranke, staci na to io-pin a citace v mcu. Po sw-stranke mozeme viest debatu, ci je jednoduchsie naprogramovat jednoduchu rovnicu s nasobenim, delenim, plus a minus, ako implementovat niekolkostranovy protokol 1-wire. Zvlast teda, ked sa podprogramom nasobeniu, deleniu, plus a minus nevyhnete v konverznej rutine pre display. Ale ako som uz napisal, su to alternativne riesenia, ktore sa v dnesnej dobe mozu hodit, zvlast, ked sa nevie ake senzory sa budu dat kupit.

A.

p.s.: Zaujimava je este jedna vec, a to, ze tento napad este nenapadlo nikoho zverejnit v Amaterskom radiu... :)