Osazovacka

jurp jurp na volny.cz
Sobota Říjen 1 20:23:21 CEST 2022

P&P
1) nejprve rozporuplna info, aneb jsem ve strehu.
    Dle popisu inzeratu je TVM802b, ale fotka je TVM802. Rozdil je v mnozstvi
    podavacu. Co opravdu prodava?

Ted budu lovit vzpominky a poznamky z roku 2019, kdy jsem to rozvazoval a sbiral
info od nekterych uzivatelu, takze je to info z externich zdroju.

2) Navijec kryci pasky-"treci spojka" v civeckach, pry velky problem nastavit.
    Bud nenaviji pasku, nebo to zase rve vcetne papirove zpod planzety, pripadne
    1/2 otocky to funguje a ve druhe 1/2 to povoli.
3) JUKI trysky-nepokojenost s kvalitou, pry hazivost, krive

Dost referenci je na eevblog, ovsem ne moc kladnych, ale to tak byva.

Pec-konstrukce vychazi z povestne rady 962/962A. Pokud tam je i rizeni z te
rady (klavesnice je ovsem jina), tak nevim, nevim.
Mel jsem/mam 962A s hack upravami a az po nich byla z meho pohledu teprve
provozuschopna.
Osobne bych radil se porozhlednout po peci i s "horkovzduchem"+infra.

JURP