Osazovacka

Sobota Říjen 1 16:50:10 CEST 2022

Náhodou jsem narazil na nabídku Osazovaci automat tvm802b +pec - Brno
venkov | Bazoš.cz (bazos.cz)
<https://stroje.bazos.cz/inzerat/158234049/osazovaci-automat-tvm802b-pec.php>
Co na tuto konfiguraci říkáte? Na ali je cenovka asi 125k za samotný
automat, kolik stojí ta pec jsem nenašel ale hodila by se taky...