OT: Dojezdove kolo

Sobota Říjen 1 16:55:04 CEST 2022

Mam to u jednoho auta podobne ale jet jsem na tom jeste nepotreboval.
Pro nouzove dojeti do nejblizsiho servisu to asi nevadi, pokud není
ctyrkolka nebo samosvorne diferencialy, tak to technicky asi nebude
vadit ani mechanice.
Asi bych to dal spis dozadu v kazdem pripade i za cenu obtiznejsi
manipulace s kolama. (krome zadokolek asi)