ot: pc hw: zamena ssd SATA hdd za kombinaci karta Pci-e 4x + nvme HDD bude nejaky vyraznejsi benefit ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 30 21:05:22 CET 2022

Aha, tak to jsem zase 100 let za opicema.
Já si naivně myslel, že normální budou 2-bitové a ty 3-bitové budou jen
do levného zboží.
A ono už je to tak, že i za ty 3-bitové už může být člověk vděčný.
Ach jo. :-(

Díky za osvětu.
PL