ot: pc hw: zamena ssd SATA hdd za kombinaci karta Pci-e 4x + nvme HDD bude nejaky vyraznejsi benefit ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Listopad 30 20:38:38 CET 2022

Zkusil jsem kouknout na zelenyho a vybral jsem M.2, velikost 1TB. 50
modelu, z toho 32 TLC, neco QLC a neco oznaceno jako '3D NAND'. Jakoze
ja nevim, jestli si clovek muze vybrat...
J.